Jak dosáhnout úspěchu?

důležité info pro ty, co přistoupili na železnou hru

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Jak dosáhnout úspěchu?

Příspěvekod J_Dogg » 10. črc 2006 19:52

Dříve než se pustíte do některého tréninku, přečtěte si tyto taktiky, jak dosáhnout vytouženého úspěchu:

1) Vždy si veďte tréninkový deník Pište si každý cvik, každou sérii, každé opakování včetně zahřívacích sérií a dokonce poznámky jako: hrál jsem včera fotbal, kolena stále ještě bolí atd. Staré moudro praví: "Pokud se nepoučíme z chyb minulosti, budeme je stále opakovat." Jestliže si budete psát vše zapisovat, poznáte co na vás funguje a co ne, co se stalo, že jste se zranili a museli jste nadávat. Příklad: Měl jsem nějaké potíže, když jsem trénoval triceps. Našel jsem tréninkový deník z roku 1995. Zjistil jsem, že v jednom 8týdenním cyklu jsem přidal 30 lb k mému maximu pro 5 opakování (5RM) na činku, když jsem dělal poslední vypalovací série benče úzkým úchopem po normálním tréninku benče, předtím, než jsem triceps izoloval. Tušíte, kolik jsem přidal ve svém dalším tréninku benče úzkým úchopem? Můj sparingpartner měl horší výsledky z benče úzkým úchopem, ale zaznamenal skvělé přírůstky ze cvičení supersetů se scull crushers. Teď už víme, co na každého funguje. Zapišme si to.

2 Buďte trpěliví Podle mého názoru můžete ohodnotit trénink, který trvá alespoň 8 týdnů. Pokud po dvou týdnech nevidíte nic, žádnou změnu k lepšímu, udělejte některé malé úpravy (modifikace). Ale dejte tomu čas. Většina "velkých chlápků" plánuje cykly alespoň na 16 týdnů. Fred "Dr. Squat" Hatfield plánuje své tréninky na roky dopředu. Vybudovat svaly vyžaduje čas. Také zabere naučit se vykonávat cviky korektně. Můžu si vzít několik týdnů jednotlivých tréninkových dnů do kompletního tréninkového programu.

3) Krása je v detailech Mnoho lifterských článků popisuje náčrt celkové struktury tréninku obvykle na úrovni jednoho týdne a dále na 8-16týdenní kalendář. Tyto články mají tendenci popisovat příliš složitě tréninkovou metodu a pak vymezí tréninkový rozvrh. Ale ve skutečnosti může jeden člověk těžit z dané rutiny, zatímco jiný se v ní bude utápět. Detaily jako pořadí cviků, odpočinek mezi sériemi, volné dny, použití vybavení, denní dobu nebo dokonce kdy po tréninku jíst. Všechno toto může změnit užitky z rutiny. Sledujte tyto detaily jako důležité konstanty ve svém tréninku. Nenechte je stát se proměnnými, za něž je odpovědný úspěch či neúspěch vašeho tréninku.

4) Naslouchejte především sami sobě Pokud jste to ještě nezaznamenali, věřím, že většina tréninkových technik je výsledkem experimentu a naslouchání svému tělu. Při hledání nových článků a studií narazíte na tréninky jiných lidí. Neočekávejte ale, že když budete dodržovat tréninkové schéma USAPL šampióna Raye Benemerita, dovede vás to k 700librovému mrtvému tahu. Můžete mít jiné pákové efekty, jiné silné a slabé stránky, jiný metabolismus. Chce to čas pochopit tyto materiály. Musíte se přizpůsobit svým podmínkám, svému tréninku.

http://www.deepsquatter.com/strength/ar ... nrodt4.htm

Zpět na “Začátečníci”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti