7 pravidel správné výživy

vše co má souvislost se správnou stravou

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Zemák
Příspěvky: 65
Registrován: 11. úno 2011 22:03

Příspěvekod Zemák » 23. úno 2011 22:41

Kaban píše:
lipkofil píše:spomaluje vstrebavanie bielkovin.


Díky za info. Takže místo ráno, ho budu cucat na noc, paráda. :lol:

kľudne môžeš dať aj počas dňa ... ja dávam aj v objemovke 2 jedlá cez deň mäso + zdravé tuky (vlašské orechy, mandle, slnečnice) + zelenina.
Len veľký cieľ dokáže u človeka prebudiť stimuláciu nevyhnutnú k jeho dosiahnutiu.
All glory goes to my lord and savior Jesus Christ
Sponzor www.Stillmass.eu

Uživatelský avatar
Kaban
Příspěvky: 305
Registrován: 1. led 2011 1:58
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Kaban » 23. úno 2011 22:55

Zemák píše:kľudne môžeš dať aj počas dňa ... ja dávam aj v objemovke 2 jedlá cez deň mäso + zdravé tuky (vlašské orechy, mandle, slnečnice) + zelenina.


Mno já zase tolik toho tuku do sebe necpu. Denně do sebe dám cca 15-30g tuku i skrytého. Nesmažím, vše je buď v parním hrnci nebo na vodě. Já jsem totiž hodně hubnul, ze 125kg a pořád ještě nejsem s váhou spokojený. Teď mám kolem 103kg. Ale při posilování ( jsem začátečník ) spaluji mnohem rychleji a i když si říkám, že bych mohl nabírat, aby byla větší síla a podřizuji tomu i jídlo během dne, tak pořád mám bloky z doby kdy jsem hubnul. Takže teď hledám nějaké rady pro endomorfy, jak nabírat, ale tuk poslat do háje. :lol: . Jsem se zase rozepsal o ničem. :oops:
кабан

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 23. úno 2011 23:09

Takhle uplne vyradit tuky je chyba. Mnohem lip udelas, kdyz si budes hrat se sacharidama. Bilkovin a tuku (kvalitnich) to chce mit prisun porad...
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

Uživatelský avatar
Zemák
Příspěvky: 65
Registrován: 11. úno 2011 22:03

Příspěvekod Zemák » 2. bře 2011 23:24

Jimi boi píše:Takhle uplne vyradit tuky je chyba. Mnohem lip udelas, kdyz si budes hrat se sacharidama. Bilkovin a tuku (kvalitnich) to chce mit prisun porad...

súhlasím s tebou :thumbsup:

Kaban
píšem o zdravých tukoch ... keď ich dáš do 2 jedál za deň alebo 1 jedlo + na noc rybí tuk, tak telu len pomôžeš a svalom tiež. V rôznych štúdiach bolo písané, že aj v objemovke sa odporúča jesť 3x denne bielkovinovo sacharidové jedlá a 3x denne bielkovinovo tukové jedlá pre naberanie hmoty s čo najmenším množstvom tuku.

EDIT: asi vieš, ale ak nie, tak napr. omega 3 čiže rybí tuk, slnečnice, mandle pomáhajú ,,čistiť,, tepny, cievy, aby sa neupchávali ... takže ďalšie + prečo dávať zdravé tuky

a ako naberať a zároveň ísť dole s tukom? tak buď nahodíš aspoň takú light diétu, alebo začať pomaličky naberať hmotu, pričom za cca. 5 mesiacov (záleží od formy) novú nabratú hmotu očistiť, skvalitniť a pokračovať zase v objemovke. Treba si vybrať jedno alebo druhé.
Len veľký cieľ dokáže u človeka prebudiť stimuláciu nevyhnutnú k jeho dosiahnutiu.

All glory goes to my lord and savior Jesus Christ

Sponzor www.Stillmass.eu

Uživatelský avatar
Kaban
Příspěvky: 305
Registrován: 1. led 2011 1:58
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Kaban » 14. bře 2011 23:00

Hele díky za tipy kluci. :bigups:

Něco na tom je, už se snažím dávat tuku více, ale přes rok jsem dodržoval krutej jídelníček ( -30kg ) a nějak jsem si navykl. Každpádně při posilování jsou tuky potřeba a já do nich půjdu, nebojte. Začnu se stravou experimentovat a uvidíme co se chytne.
кабан

Uživatelský avatar
M.a.R.i
Příspěvky: 174
Registrován: 31. kvě 2008 14:12
Bydliště: Vodňany

Příspěvekod M.a.R.i » 16. bře 2011 3:01

Zemak: S tim tvarohem je to zajimavy. Vim, ze ho na noc jedi hodne kluci co maji problem pribrat (ektomorf). Myslis,ze by se to hodilo k pro me? Jem endomorf 183cm/95kg. A to jis klasickej ochucenej jogurt ve vanicce? Furt jsem nejak proti,nebot mi prijde,ze bych potom byl jak becka.
Co bolí, to roste!

Uživatelský avatar
Lofas
Supporter
Příspěvky: 2711
Registrován: 8. led 2011 23:41
Bydliště: Žilina-Kysucké Nové Mesto-Budatínska Lehota

Příspěvekod Lofas » 16. bře 2011 9:00

ochutený tvaroh ma menej bielkovín :)
_________________
Ak si niekto mysli,ze je lepsi ako ja nech zdvihne ruku.ja mu ju zlomim


Trhačky, a rukavice spôsobuju gynekomastiu !! znižuju TST a zvyšuju estrogen!!

Tomashe
Příspěvky: 7
Registrován: 7. čer 2009 0:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Tomashe » 16. bře 2011 17:16

asi jsem slepej,takže se předem omlouvám,že nemohu najít,ale jen mě zajímá čemu mám dát přednost před tréninkem?sacharidový nebo proteinový nápoj? Díky a pardon za blbou otázku :D

stanley
Supporter
Příspěvky: 3772
Registrován: 22. led 2007 12:37

Příspěvekod stanley » 16. bře 2011 17:24

protein
All of the technical perfection in the world means nothing if someone lacks the volition to break a maximal weight off the floor and force it to lockout.

Uživatelský avatar
M.a.R.i
Příspěvky: 174
Registrován: 31. kvě 2008 14:12
Bydliště: Vodňany

Příspěvekod M.a.R.i » 17. bře 2011 1:36

Můžete se ještě nekdo k tomu tvarohu před spaním vyjádřit?
Třeba v tomhle článku o něm jako o zdroji bílkovin není řeč http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=77
Třeba zde http://forum.posilovani.net/index.php?a ... topic=3861 Tetsuo píše: "Tvarohova etapa je v kulturistice prekonana uz minimalne 20 let. Ve svete to nedela NIKDO. To je jen takova ceska specialita/debilita. (Tvaroh byl za socialismu nejlevnejsi a nejdostupnejsi zdroj bilkovin. Navic kaseinaty tehdy, pokud byly, tak nekvalitni. Dneska jsou mnohem lepsi + jsou michany s jinymi zdroji a profil aminokyselin je uplnejsi."
Co bolí, to roste!

Uživatelský avatar
J_Dogg
Site Admin
Příspěvky: 5196
Registrován: 10. črc 2006 12:42
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod J_Dogg » 17. bře 2011 8:02

Viz. v tomto článku http://www.osvalech.cz/c-98-nocni-pribe ... -jste.html až na konci se píše toto:

- cenově dostupnější volbou je starý dobrý cottage sýr/tvaroh smíchaný ve směsi se syrovátkovými proteiny, které se nacházejí v Low-Carb Grow (v našich podmínkách např. Smartlabs CFM + tvaroh nebo cottage)!


Tvaroh samotný ne, ale smíchat se syrovátkovým proteinem.

Uživatelský avatar
lamice27
Příspěvky: 8
Registrován: 14. bře 2010 15:16

Příspěvekod lamice27 » 23. zář 2011 21:12

rozhodne souhlasim s frekvenci jidel je to hroznej mytus,kterej je roznesenej vsude jak mor a lidi to vetsinou kvuli tomu vzdaj. I ja sem tim byl dost posedlej a byl sem hrozne v depresich kdyz sem vic jak tri hodiny nejedl svoje jidlo ale ted uz ne. Opravdu jde jen o celkovy prijem na konci tydne ale jestli prijmete ze dvou nebo z peti jidel vsechny vase calorie,tak je to fakt jedno. Pro presvedceni doporucuji precist Brad Pilon Intermitent Fasting nebo How much protein. Staci hodit do googlu Brad Pilon. Je proste lepsi si jidlo uzit a netahat vsude ty blby krabicky :)
Lemros píše:Ne že by mi 6 jídel neprospívalo ikdyž v té době lidi říkali že vypadám jak mrtvola ale to je jedno. Jím teď 3x denně a sem štíhlejší a silnější a nemusím myslet na jídlo a pořád se o něj starat. Mno a k těm studiim to sou opět studie který skoumaj že děti jedicí cícekrát denně sou štíhlejší a aktivnější ale to neznamená že jíst vícekrát denně automaticky znamená zlepšit svoje pohybé a stavovací navyky což můžu potvrdit jelikož když sem byl mladší tak sem nesnídal a moc se nehejbal začal sem snídat a jíst víckra a víc sem přibral :) tak sem se na to vy... něco se změnilo až sem začal sledovat celkověj denní příjem a cvičit s frekvencí jídla to nemá nic společnýho. Dobrá by byla kontrolovaná studie která dá lidem stejný množství stravy akorád rozděleno na víc částí nebo na míň častí a dokázala že ti co jedli víckrat byly na tom v něčem líp něco jako ty studie co sem postoval já akorát ve prospěch víc jídel denně. Ještě bych doporučil když cituješ studie tak si je přečís protože studie která zjišťuje dotazníkem kolikrát denně jedí a podle toho usuzuje něco je dost o ničem. Jedině kontrolovaný studie maj nějakej význam protože jinak nemůžeš vědět jestli je to frekvence nebo kolik toho sníš celkem nebo cokoliv jinýho co způsobuje ten rozdíl která studie vyvozuje jako důsledek frekvence jídla. Když ani nevíš kolik je v rovnici neznámích nemůžeš s pomocí dvou proměnych rovnici řešit. Což splňuje jediná studie kterou si zde postnul a to je ta o boxerech opět tahle studie je docela k ničemu nedostatečná konzumace bílkovin v tekutý formě která se stráví rychleji než normální jídlo což logicky vyustí ve větší ztrátu svalové hmoty když jíš jen 2x denně tekutou stravu z nedostatečným množstvím bílkovin a máš takovej výdej jako boxer tak má ta studie pro tebe význam pokud ale jíš normální jídlo a bílkoviny který se traví mnohem pomaleji a hlavně když máš dostatečnej příjem bílkovin tak je pro tebe ta studie bezvýznamná. Takže k tomu doporučuji přečíst si vždy celou studii ne jen abstrakt oni spoustu věcí vynechávaj.

edit: tohle je odpověď na ten příspěvek s těma studiema. A k lidem co přestávaj cvičit to nemyslím maldý kluky který utečou od cvičení když do půl roku nepřiberou 20 kilo ale setkal sem se s lidma kterým bylo vtlučeno do hlavy nejíš 6x denně nemusíš ani cvičit nebo nemůžeš zhubnout atd... Ale to je spíš skvělá práce osobních trenéru a dietologů ale to bych sem netahal. A jak si napsal Ať si každej jí jak mu to vyhovuje proti 6 a víc jídlům sem nenašel žádnej rozumnej argument kromě teorii co se zabívaj bílkovinovíma pulzama ale to je v plenkách a ktomu toho moc není takže tak. :)

Uživatelský avatar
lamice27
Příspěvky: 8
Registrován: 14. bře 2010 15:16

Příspěvekod lamice27 » 23. zář 2011 21:20

jo jeste jedna vec,sem mezomorfni endomorf, coz znamena ze nabiram tuk jako krava :D ted jdu ale dolu(mam 100kg a 25% tuku a mam cca 150-200bil 60-90tuku 300-350sach/denne a cca 3-4 jidla za den,jinak ale nedavam sachry do vecernich jidel ale jdu krasne dolu. Zvedam 3xtejdne tezky vahy (trenink max 45min) a chodim 2x sprintovat a rano rychlejsi chuze a jednou tydne mam fast day(pust). Je proste pohodlnejsi vedet,ze kdyz se clovek nenaji treba 5nebo 6 hodin,s metabolismem to ani nehne- neni ovlivnen frekvenci jidel ale zvedanim vah a rychlosti hubnuti. Jdu zatim cca 1kg tejdne bez problemu,takze frekvence jidel je opravdu blbost :)

tomasK
Příspěvky: 557
Registrován: 4. čer 2009 14:08

Příspěvekod tomasK » 2. pro 2011 13:47

Ako sa svet stravovania za tie roky meni

Dr. John Berardi, Ph.D. v roku 2003
1. Jezte každé 2-3 hodiny, je jedno co. Měli byste jíst 5-8 jídel denně.



Dr. John Berardi, Ph.D. v roku 2011
max 3 jedla denne a viac nez polovica dna bez jedla.



Mozno ste si to niektory vsimli clanky na eliteFTS alebo na tnatione: http://articles.elitefts.com/articles/n ... -big-hype/ , http://www.t-nation.com/free_online_art ... experiment
celkom zaujimave citanie ako sa niektore "zarucene" principy stravovania za tie roky menia
I hate it when people squat in the bicep rack.

Uživatelský avatar
Metallifter
Supporter
Příspěvky: 1770
Registrován: 1. čer 2009 12:54
Bydliště: Slovakia

Příspěvekod Metallifter » 2. pro 2011 15:50

momentalne sa takto stravujem, doobedu minimum, potom vela :)


Zpět na “Výživa/diety”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti